افتخارات طرح پژوهشی “مطالعه امکان سنجی جایگزینی کارت هوشمند ملی به عنوان تنها سند شناسایی ایرانیان در استان خراسان جنوبی”

همانطور که در پست قبلی نیز مطرح شد، طرح پژوهشی استانی اینجانب با عنوان “مطالعه امکان سنجی جایگزینی کارت هوشمند ملی به عنوان تنها سند شناسایی ایرانیان در استان خراسان جنوبی” در تیرماه ۱۳۹۱ با موفقیت به پایان رسید. خوشبختانه باتوجه به ضرورت اجرای کارت هوشمند ملی در کشور، این طرح با استقبال چشمگیری مواجه شد و افتخارات زیادی را نصیب خود نمود که در ادامه ارائه شده است:

  • طرح پژوهشی برتر سازمان ثبت احوال در سال ۹۰ از بین ۲۲۹ اثر پژوهشی ارسال شده به همایش ملی پژوهش در ثبت (آذرماه ۱۳۹۱) و تقدیر کتبی از مجری و همکاران این طرح توسط ریاست سازمان ثبت احوال کشور، معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی و رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان در همایش مذکور
  • در همایش ملی پژوهش در ثبت، آقای سائلی رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان در سخنانی با اشاره به این طرح پژوهشی آن را مسئله محور دانستند و افزودند بهترین اثری بود که به همایش ثبت احوال ارسال گردید که البته با اصلاح بعضی موارد و اشکالات پژوهشی قابل احترام خواهد بود.
  • ارائه مقاله استخراج شده از طرح پژوهشی مذکور با عنوان “ارزیابی برنامه ها و فرایندهای عملیاتی کلیدی موردنیاز جهت استقرار کارت هوشمند ملی” در همایش ملی پژوهش در ثبت (آذرماه ۱۳۹۱)
  • دریافت لوح پژوهشگر برگزیده استانی توسط مجری طرح (حسین مرادی) و همچنین دریافت لوح رابط آموزش و پژوهش برتر توسط رابط آموزش و پژوهش اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی (خانم دهنویی) از استاندار خراسان جنوبی در همایش پژوهش و نوآوری و تجلیل از پژوهشگران برتر استان (دی ماه ۱۳۹۱)

برای مشاهده اخبار مربوط به موارد فوق، می توانید سری به وب سایت اداره کل ثبت احوال استان خراسان جنوبی بزنید.

ضمناً دو مقاله علمی جدید استخراجی از طرح فوق در سال ۱۳۹۲ به شرح ذیل است:

۱-ارائه شفاهی مقاله “ارزیابی آمادگی ثبت احوال خراسان جنوبی جهت بهره برداری از تجارب استقرار کارت ملی هوشمند در دنیا” در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران، دانشگاه صنعتی شریف، آذرماه ۱۳۹۲

۲-ارائه سخنرانی و چاپ مقاله “ارائه چارچوب استانی تجارب استقرار کارت ملی هوشمند ایران در خراسان جنوبی بر مبنای مطالعه و بومی سازی تجارب سایر کشورها”، مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، شهریورماه ۱۳۹۲

لازم به ذکر است، یک مقاله علمی پژوهشی ISC نیز از طرح فوق استخراج شده است که با مشخصات ذیل در سال ۲۰۱۴ میلادی چاپ شده است:

-Moradi, H & Kardan Moghaddam, H. (2014). “Assessing the Readiness of Civil Registration Bureau of South Khorasan Province to Exploit the Experiences of National Smart ID card Establishment throughout the World”,  International Journal of Social Sciences and Education, Vol. 4, No. 4, pp. 978-992 (ISC cited publication).

This entry was posted in دولت الکترونیکی, طرح پژوهشی, عمومي, کارت هوشمند. Bookmark the permalink.

پاسخ دهید