فناوری SharePoint، راه حلی مناسب برای تحقق Front-end دولت الکترونیک

حتماً شما هم واژه دهن پر کن! دولت الکترونیک رو شنیدین. شایدم توی یکی از همایشای متعددی که برای نظریه پردازی! در این ارتباط برگزار میشه، شرکت کرده باشین. بعد از این که مدل های مفهومی و چارچوب های نظری دولت الکترونیک تبیین شد، باید به یه شکلی محققش کرد و گرنه باز می رسیم به همون خونه اول.
به نظر من، یکی از فناوری هایی که می تونه توی تحقق دولت الکترونیک نقش کلیدی داشته باشه، فناوری SharePoint هستش. یه فناوری که با ارائه قابلیت هایی چون پورتال سازمانی، مدیریت اسناد، تعامل گروهی، مدیریت گردش کار، گزارش های هوشمندی کسب و کار (BI) و … می تونه یه راه حل Front-end خوب برای دولت الکترونیک باشه.
در پرزنت زیر، بعد از تحلیل نیازمندی های نرم افزاری دولت الکترونیک و بررسی یه چارچوب مفهومی ایرانی! در این خصوص، یه راه حل ارائه می دیم. راه حلی بر مبنای SharePoint که توی اون، چارچوب مفهومی دولت الکترونیک تا حد زیادی پوشش داده می شه. در انتهای ارائه هم، توانمندی های فناوری SharePoint رو به صورت تصویری می تونین مشاهده کنین.
برای دانلود فایل پرزنت که توی دومین همایش تخصصی نرم افزارهای سازمانی و دولت الکترونیک قشم (اسفند ۸۶) ارائه شده، این جا رو کلیک کنین
This entry was posted in آفیس شیرپوینت-Office SharePoint. Bookmark the permalink.

پاسخ دهید