مروری بر مدیریت دانش

در عصر ارتباطات، دانش سازمان ها یکی از مهم ترین سرمایه های اونها است، سرمایه ای مهم تر از موجودی حساب بانکی و املاک و مستغلات. ارزش و جایگاه دانش سازمانی روز به روز زیادتر میشه و به جرات میشه گفت، شرکت هایی موفق ترند که از دانش کافی و به روزی برخوردار باشند. برای به روز نگه داشتن دانش، مدیریت اون ضروریه.
با توجه به اهمیت مدیریت دانش، نوشتاری از دوست عزیزم، مجید (فضل الله) زارع پور که پایان نامه فوقش رو توی این زمینه کار کرده، share می کنم. فایل پیوست، شامل معرفی مدیریت دانش، مراحل پیاده سازی اون و دست آوردهای مدیریت دانش برای سازمانه. من که از این مطلب خیلی استفاده کردم، امیدوارم که برای شما هم مفید باشه.

برای دانلود whitepaper این جا رو کلیک کنید.

This entry was posted in مديريت دانش- KM. Bookmark the permalink.

پاسخ دهید